Reklama
Grafika reklamowa nr 320
Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 324
Reklama
Grafika reklamowa nr 317 Grafika reklamowa nr 318 Grafika reklamowa nr 319
Reklama
Grafika reklamowa nr 323 Grafika reklamowa nr 330
Reklama
Grafika reklamowa nr 315 Grafika reklamowa nr 327
Reklama
Grafika reklamowa nr 326 Grafika reklamowa nr 325
Reklama
Grafika reklamowa nr 316
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Hiszpański hit eksportowy zdetronizowany

Aktualności

2013-05-17 08:55
Jak wynika z najnowszych danych za dwa pierwsze miesiące bieżącego roku, naczelną pozycją eksportową w hiszpańskiej wysyłce okazały się nie dominujące od lat w eksporcie pomidory - a słodka papryka.

Jak wynika z najnowszych danych za dwa pierwsze miesiące bieżącego roku, naczelną pozycją eksportową w hiszpańskiej wysyłce okazały się nie dominujące od lat w eksporcie pomidory - a słodka papryka.

Po raz pierwszy od wielu lat pomidory w okresie styczeń-luty zostały zdetronizowane w eksporcie świeżych warzyw, a udział słodkiej papryki w łącznie wysłanych za granicę w omawianym czasie warzyw wyniósł ponad 24% o łącznej wartości 156,8 mln euro. W pierwszych dwóch miesiącach tuż za papryką znalazły się wspomniane już pomidory, a za nimi ogórki, cukinia oraz wszelkiego rodzaju sałaty i endywia. Łączna wartość wyeksportowanych w okresie styczeń-luty 2013 hiszpańskich warzyw osiągnęła 498,2 mln euro, a aż 31,4% łącznych dostaw skierowano na rynek niemiecki, następnie 18% holenderski i francuski niecałe 13%.


Źródło: FAMMU/FAPA na podstawie:freshplaza
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.